Offerte ondersteuning met 5 sterke punten blijkt groot succes
profiteer er ook van
Hebt u er wel eens bij stil gestaan dat de gemiddelde klant 2 tot drie vergelijkingsoffertes offertes aanvragen? Grappig om te weten is dat lang niet altijd de goedkoopste wint. Sterker nog, steeds meer consumenten letten steeds meer op hoe ze geholpen worden en betalen liever iets meer als ze beter geholpen worden.
Wanneer een klant bij u een offerte aan vraagt is de kans groot dat hij of zij dat bij uw concurrent ook doet. Helemaal niet erg want een klant wil terecht vergelijken. Meestal liggen prijzen redelijk dicht bij elkaar. Als de prijs gelijk ligt, wat is dan uw meerwaarde?
Waarschijnlijk hebt u al aangegeven dat u voor uw klant klaar staat, dat uw kwaliteit, service en garantie top zijn en hebt u ook al geopperd dat wanneer er toch iets aan de hand mocht zijn u het voor ze op lost.
Heel goed, maar zal uw concurrent dat ook niet doen? Er zijn al vrij veel keurmerken waarbij u de kwaliteit kunt garanderen, maar nu kunt u ook de service extra benadrukken. Zeg het niet zelf, maar laat ons zeggen dat u een meerwaarde hebt op maar liefst 5 sterke punten. U hoeft dan alleen de bijlage " onze 5 sterke punten" met uw offerte mee te sturen. Wilt u hier het verschil maken t.o.v. uw concurrent?
Download dan nu het document Onze 5 sterke punten
Een goed advies is goud waard
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.