Memento 2.0 collectie
van Villeroy & Boch
winnaar SAN Accent
marketing- en communicatieprofessionals, allen werkzaam bij adverteerders uit het Nederlandse bedrijfsleven. Vast parcours rond de wereld In samenwerking met communicatieadviesbureau BVH ontwikkelde Grohe de Grohe Ocean Race. In een virtuele oceaanrace rond de wereld werden badkamershowrooms uitgedaagd om met een digitale zeilboot een vast parcours rond de wereld te varen. Door actieve participatie, zoals het reageren op berichten, het spelen van games en het meedoen aan product- of promotieacties konden de deelnemers hun opponenten voor blijven. In het spel werden steeds op een interactieve en luchtige manier de merk en product USP’s gecommuniceerd zodat de badkamershowrooms hiermee bekend werden en vertrouwd raakten. “Voor deze enigszins traditionele doelgroep is een dergelijke virtuele game een vrij ongebruikelijke, maar unieke aanpak”, aldus de SAN.
Over Grohe Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels een wereldwijd opererende onderneming. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen. In 2007 bedroeg de omzet 1,017 miljard euro. In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Het is een volle dochter van Grohe AG. Grohe Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, logistiek en service van het merk in Nederland. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet - is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt
|
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.