Verkoopstyling

nieuwe trend op de huizenmarkt

Om te kunnen concurreren met vergelijkbare huizen op de markt voldoen een lekker luchtje in huis en een bosje bloemen op tafel al lang niet meer. Aspirant kopers willen graag de volle potentie van een pand kunnen zien en beleven. Dit is de reden dat steeds meer makelaars verkoopstyling in hun pakket opnemen als standaarddienst.


Voor

Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken !
De eerste indruk en het gevoel dat iemand heeft bij het bezichtigen van een woning, worden nog steeds erg onderschat. Maar de meeste aankopen zijn hier juist op gebaseerd. Iemand komt niet voor een tweede keer kijken als de eerste indruk niet oké was. Daar is de huizenmarkt te divers voor. De concurrentie is groot. Kopers moeten zich direct op hun gemak voelen, en zich niet storen aan de inrichting en persoonlijke spullen van de huidige bewoner. De ruimte van de woning moet goed in te schatten zijn, want een koper wil zichzelf in de woning kunnen zien wonen. Verkopers kunnen vaak niet meer objectief naar hun eigen woning kijken waar ze vaak al jaren in wonen. Potentiële kopers kunnen daarentegen vaak niet door de minpunten van een woning heen kijken. Een verkoopstylist probeert juist daarom de pluspunten van de woning door middel van verkoopstyling te benadrukken en daarmee de minpunten teniet te doen.


Na

Win- win situatie
Vaak denk men dat het hele huis veranderd en verbouwd moet worden en dat het allemaal erg veel geld gaat kosten. Dat is een misverstand, het streven van een verkoopstylist is om met een beperkt budget en middelen de woning in korte tijd te restylen. Geen dure rapporten, maar direct aan de slag om de woning verkoopklaar te maken. Verkoopstyling levert altijd een win- win situatie op, want het is beter te laten zien hoe mooi een woning er uitziet voordat deze in de verkoop gaat, dan tijdens een bezichtiging duidelijk te moeten maken hoe geweldig de woning zou kunnen zijn. Recent onderzoek heeft uitgewezen dat het inschakelen van een verkoopstylist(e) meer effect heeft dan een prijsverlaging van de woning.

Kijkers worden kopers
Ook voor leegstaande woningen kan verkoopstyling een uitkomst bieden. Een verkoopstylist kan de woning tijdelijk inrichten, wat erg belangrijk is om de potentie, de mogelijkheden en de sfeer van de woning te benadrukken. Een leegstaand pand is funest voor een vlotte verkoop. Kopers willen denkbeeldig hun spulletjes zien staan in een woning, dit is moeilijk voor te stellen in een lege ruimte.

Met speciale dank aan : Bianca Wesselius van Way2style

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Gratis meer informatie over Verkoopstyling?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist